Notka zakupowo urodzinowa xD

Jak zapewne wiecie jakiś czas temu miałam urodziny, dzisiaj pokażę, wam razem prezenty które dostałam i zakupy z tego miesiąca.


To już standard Ziaja tonik ogórkowy


Ok 5zł / 200ml

Ziaja płyn do higieny Intymnej

ok 7-8 zł/500ml

Cień z Catrice 410

11,99/ 2g

Cień z sensique 02


4,99/4g

Carmex w sztyfcie

ok 8-9 zł/ 4,25g

Soraya Peeling Morelowy


12-15 zł /150ml w naturze jest teraz promocja i można go dostać za 10zł


GlamBox



30zł

Flormar Pretty Compact Blush On P115

14,91 zł


Dove Intensive masło do ciała



Zakupy ubraniowe pokażę wam za jakiś czas.


PS: Zapraszam na moją strone FB


24 komentarze:

  1. Też by mi się przydał GlamBox. Mam zamiar go kupić. Ciekawa jestem recenzji: Flormar Pretty Compact Blush.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tonik Ziaji - mój ulubiony od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostać do testów, a kupić to różnica :)
    Ja nie mówię że ono jest złe, tylko że to wg mnie zwykła gąbka, nie warta tej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąbeczkę dostałam jako prezent świąteczny a nie do testów

      Usuń
  4. mam ten płyn do higieny intymnej, jest niesamowicie wydajny dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owocne zakupy :D To duo z flormaru mnie prześladuje! :P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony tonik i Carmex widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zakupy i prezenty ;)
    Niestety soczewki to drogi wydatek :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A rzeczywiście jest lepsza niż pędzel albo zwykłe gąbki? Warta swojej ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na cała recenzje tego produktu
      http://yasminella-yasminella.blogspot.com/2011/12/kilka-sow-o-beauty-blenderze.html

      A w dużym skrócie, powiem tak wcześniej używałam pędzla języczkowego i byłam całkiem zadowolona ale pojawiały się smugi czasem nie chciało mi się myć go codziennie, tutaj oba te problemy znikają. Smug nie robi, a jajeczka należy używać na mokro. A jeżeli chodzi o domycie go nie mam żadnego problemu po prawie 3 miesiącach jajeczko jest jasniesze, ale nie ma plam z podkładu. Według mnie możliwe jest jego dokładne umycie czy odkażenie a to ze wzgledu na pory jakie ma ta gąbeczka. Tak niestety nie da sie zrobić w przypadku zwykłej gąbeczki

      Ja na dzień dzisiejszy przestałam używać pędzla.
      A jeżeli chodzi o zużycie podkładu no to jest według mnei normalne ok 2 pompek.

      Usuń
  9. Ciekawa jestem tego duo z Flormaru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz co ja też ich nie znałam dopóki nie zaoferowali mi współpracy. Gdyby nie dali mi próbek do testów to pewnie nic bym u nich nie kupiła, ale po przetestowaniu paru rzeczy kupiłam od nich zestaw polerka, serum, pilniczek i balsam, uważam że było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam zamiar zapoznać się z tonikiem z ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. daj znać jak podoba Ci się róż. ja mam kilka flormarów i lubię je bardzo

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzje cieni do powiek. Wszystkich :D no a ten peeling morelowy uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe i fajne zakupy:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chciałabym spróbować tego różo bronzera z Flormaru, już tyle dobrego o nim słyszałam, że aż sam się prosi o przygarnięcie :) W dodatku ta część z bronzerem ma bardzo interesujący kolor, raczej nie jest to nic wpadającego w pomarańcz, a ja nie znoszę bronzerów wpadających w pomarańcz ble ;p Ale zakupy - prezenty naprawdę fajne :) Dawno nie byłam na zakupach, więc troszkę czuję się jak na odwyku haha =D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tonik z Ziaji mój ulubienieec kochany! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Tonik z Ziaji! Kocham toniki z Ziaji! Miałam juz chyba wszystkie i ten ogórkowy jest zdecydowanie najlepszy. Super zakupy, zwłaszcza ten cień z Catrice (Chameleon?), jeszcze nie miałam żadnego cienia z tej firmy.

    PS. Zgadzam się, gdyby nie fakt, że Natura ma Catrice i Essence, to chyba rozpoczęłabym bojkot.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej.

    Zostałaś oTAGowana.
    http://yasinisi.blogspot.com/2012/02/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tonik z Ziai jest świetny ! Naprawdę go uwielbiam ! pozdrawiam :)



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.